Визначилися тріумфатори ISF World Esports School Championship

2287

15–18 листопада школярі з Китайського Тайбею, Грузії, Німеччини, Польщі й України змагалися в перших міжнародних спортивно-масових шкільних змаганнях з електронних дисциплін ISF World Esports School Championship. Вік учасників становив 14–19 років. Змагання проводилися з двох дисциплін Dota 2 і League of Legends і доповнювались руховими активностями (руханки перед змаганнями, аерохокей, екскурсії, лазертаг, скеледром, пейнтбол тощо). Саме в поєднанні кіберспорту і рухової активності полягала унікальність заходу.  Організатор заходу виступила Міжнародна федерація учнівського спорту. Локальний організатор – Міністерство освіти і науки України, Українська федерація учнівського спорту, Українська федерація електронного спорту.

Протягом двох днів у Холі чемпіонів НСК “Олімпійський” школярі змагались у двох дисциплінах Dota 2 та League of Legends. За підсумками змагань переможцями стали грузинська команда “Gldani Squad” (Dota 2) і колектив з Китайського Тайбею “TPE Tong Tex” (LoL).

У перший змагальний день відбувся груповий етап. Команди у форматі bo1 за коловою системою визначали колективи, які наступного дня повинні були продовжити боротьбу за головні призи турніру.

Тож за підсумками групової стадії до Грандфіналу з Dota 2 потрапили  команда “Gldani Squad” з Грузії та український квінтет “Phantom Troup”.

У League of Legends у малому фіналі повинні були зустрітися GGL (Німечина) та “Cyber Legion jr.” (Грузія), а звання чемпіонів розіграли представники Китайського Тайбею “TPE Tong Tex” та ще один колетив з Німеччини “LGG Darmstadt”.

Наступного дня фінальна частина турніру розпочалася з видовищної церемонії відкриття.

«Сучасний спорт з кожним роком поповнюється все новими і новими видами. Кіберспорт дуже стрімко увірвався в життя людей усієї планети і зараз є дуже популярним, а особливо серед молоді. Разом із тим, ми дуже хотіли, щоб учасники цих змагань, крім свого основного напряму, також могли долучитися до фізичних активностей. Тому кожен день ми розпочинали з загальнокомандної руханки. Крім того, на всіх школярів чекала дуже насичена програма, до якої увійшли екскурсії містом, скеледром та змагання з лазертагу», – розповів голова Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України Вадим Стеценко.

А потім розпочалися вирішальні протистояння. Першими визначали переможців у Dota 2. Тут для виявлення сильнішого між командами “Gldani Squad” (Грузії) та “Phantom Troup” (Україна) знадобилося дві карти. І на першій карті, і на другій початок був цілком і повністю за нашими хлопцями, але школярі з Грузії перечікували стартовий натиск українців, а потім, використовуючи силу своїх героїв, завершували поєдинки на свою користь. У підсумку 2:0 на користь “Gldani Squad” і перший кубок переможців ISF World Esports School Champions відправився у Грузію. Третє місце автоматично дісталося українській команді “MASDAA”, адже у цій дисципліні було троє учасників.

За регламентом змагань передбачено, що обидві команди, які за підсумками групового етапу потрапили до Малого фіналу, отримають бронзові нагороди. Тим не менш, хлопці з GGL (Німечина) та “Cyber Legion Jr.” (Грузія) не хотіли втрачати можливості черговий раз позмагатися в League of Legends і видали неймовірний матч, в якому переможцями стали німецькі школярі.

У вирішальному матчі з LoL за головний приз турніру зустрілися команда “LGG Darmstadt” з Німеччини та колектив з Китайського Тайбею “TPE Tong Tex”. Як і в Dota 2 для виявлення переможця знадобилося дві карти, на яких представники Піднебесної  продемонстрували неймовірний рівень гри і без особливих труднощів здолали опір своїх опонентів. Тож 2:0 і золото першості дістається “TPE Tong Tex”.

На церемонії нагородження президент Української федерації учнівського спорту Роман Греба привітав усіх учасників змагань і підкреслив значимість подібних заходів для розвитку досить популярного напряму, як кіберспорт:

«Ми не могли пройти осторонь такого явища, як кіберспорт: адже він охоплює 400 мільйонну аудиторію по всьому світу. Спорт змінюється і турніри з компютерних ігор можуть на рівні конкурувати зі змаганнями зі звичних видів спорту. Сьогоднішній захід – це важливий крок для розвитку кіберспорту в Україні. Нам хотілося перенести подібні змагання з площини локальних чемпіонатів у загальнодержавну та міжнародну. Показати, що кіберспорт вимагає від людини певних навичок і посилених тренувань, що він може приносити й певні матеріальні цінності, а чому ні? Погляньте на організації, які працюють у цій сфері! Як правило, це заможні гіганти, які можуть дозволити собі призові за змагання у кілька мільйонів долларів. Тож, кіберспорт вже не просто іграшки, а цікава і цілком прибуткова діяльність».

Прес-служба КФВС МОН

Коментарі

коментарів